Beoordelingen van O Sole Mio Almere

Recente recensies

4.0
Imre Fabian
16 mei 2022

Zorg voortaan dat de pizza in de doos past (was gedeeltelijk dubbel gevouwen)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico Sleutel
12 mei 2022

Lauw en daardoor minder van smaak

Femke
11 mei 2022
Sabina
3 mei 2022

De beste pizza van Almere, altijd vers, smaakt super lekker

M. Schmidt
1 mei 2022
Rick
30 april 2022

Super lekker pizza en optijd geleverd

Thomas
29 april 2022
Mansoor
25 april 2022

de tonijn was smaakeloos, er waren weinig olijven erop en was een beetje te klein voor de prijs volgens mij, de bezorging was op tijd kon daar niet over klagen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bea Robbers
25 april 2022

bezorging bijzonder vriendelijk maar wel 30 minuten te laat (zonder excuses). Helaas niet tevreden over het eten. in de 4-kazen pasta kon ik geen 1 kaas ontdekken, laat staan 4, alleen room. jammer, zal niet meer bestellen denk ik

Glenn
23 april 2022
Karin
21 april 2022

Heerlijk gegeten, was nog goed warm hele mooie portie grotes

JD
19 april 2022

Ben netjes gebeld dat de döner op was en er is me een alternatief aangeboden. Smaak van de shoarmaschotel is prima, maar patat was erg slap. Bezorging was minder goed. Er is een ongeluk gebeurd met de bezorger, kan gebeuren maar bel dan zelf even. Nu was het eten er 1,5 uur later dan gepland. En ook de aanwijzingen voor de bezorger waren niet doorgegeven ondanks dat ik dit nogmaals gemeld had. Nu twee keer besteld en twee keer een teleurstelling qua eten. Ik hoop echt dat de derde keer beter is.

Kewan
19 april 2022

Heerlijk net als altijd

Ruud van der Lubben
16 april 2022

Makkelijk besteld, snel bezorgd en vlot opgegeten !!

MK
16 april 2022

Niet heel smaakvol, bodem niet gaat, moest aanvankelijk een uur wachten op 1 pizza, was uiteindelijk wat korter

Wouter
14 april 2022

Lekkere pizza, zoals altijd. Dit keer was de bezorger echt heel aardig. Ook al sprak hij geen Nederlands toch even een praatje gemaakt

Linda
14 april 2022

De pizza s waren prima maar ik vond het belachelijk dat wij 5 euro meer moesten betalen omdat wij via internet besteld hebben.Dit doe ik dus NOOIT meer

van Vliet
13 april 2022
moon0508
10 april 2022

Op tijd, lekker warm en lekker, en kreeg er twee lekkere broodjes met kruidenboter bij de pizza.

Van Eijk
3 april 2022
Amson
24 maart 2022

Heerlijke calzone

N. Manschot
23 maart 2022

Prima pizza, zeker voor herhaling vatbaar

Eva
23 maart 2022
Brand
16 maart 2022

Het was weer erg lekker

Johan
14 maart 2022

Levering binnen 20 minuten dit keer, super!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
3 maart 2022

Zeer snelle levering en zoals altijd was de Calzone weer erg lekker, top!

Corrien
25 februari 2022

Eten was erg lekker. Sneller bezorgd dan verwacht. Top voor ons.

F d Vries
21 februari 2022

Om 17.00 uur besteld via internet.Laten bezorgen om 18:15. Om 18:30 gebeld waar het eten bleef,hoor je de kok op de achtergrond roepen wordt nu ingepakt (Prima)eindelijk eten.18:47 weer gebeld waar blijft ons eten,kok op de achtergrond bezorger is nu aan het rijden,18:51 komt eindelijk ons eten eraan.Bezorger wou dat ik ons eten zelf uit de tas ging halen! Maar tot slot ETEN WAS KOUD niet gek he na 20 minuten dat het pas werd bezorgt. Voor ons geen O Sole Mio meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Eijk
20 februari 2022
Wolterink
17 februari 2022

De pizza's waren heerlijk. Ze werden een half uur éérder gebracht dan aan gegeven ;-)

Lisa van der ploeg
16 februari 2022

Ondanks dat alles goed is het wel jammer dat de prijzen zelfs op pizza dag omhoog zijn gegaan. Eerst was het 7.50,- per pizza op pizza dag toen 8,- en nu al op 10,- denk wel dat jullie hierdoor wat vaste klanten gaan verliezen wat wel jammer is. De pizza is wel zoals gewoonlijk phenomenal en was snel bezorgd door een erg vriendelijke bezorger

Brand
9 februari 2022

Eten was goed, toen ik bestelde stond er een gratis fles wijn bij, later niet meer, ook niet gekregen

h.p.holts
6 februari 2022

Pizza met extra kaas , was net of je carton aan het eten bent .Vroeger was het smakelijker en voller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion langerak
3 februari 2022

Was weer heerlijk

Kamp
30 januari 2022

Almjaren bestellen wij bij O solo Mio. Goeie pizza, snelle bezorging

Telrol
27 januari 2022

Uur te laat, terwijl ik om dit te voorkomen al om 10.00 uur heb besteld, pizza's en kapsalon zijn vet, bodem van de pizza lijkt karton, mimimaal beleg en niet warm...salade is prima! maar wel een eenmalige actie...

Ciska
25 januari 2022

Pizza was weer eens koud toen deze was bezorgd. Helaas gebeurt dit laatste tijd vaak dus ga niet meer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sebaas
20 januari 2022

👍

Rene
18 januari 2022

Prima gegeten, prima bezorging. Goed gedaan!

Daan
18 januari 2022

Lekker en goed eten!!

Ramon
17 januari 2022

Top pizza’s 🍕

Theo Schopmeijer
15 januari 2022

Het lukte niet om telefonisch te bestellen en daarom deed ik dit online. De site biedt wel mogelijkheden om extra’s op je pizza te bestellen, maar niet om ingrediënten weg te laten. In ons geval had op één van de pizza’s geen paprika gemoeten. Die is er nu op het bord tussenuit geprikt. Dat eet niet gezellig… Dus graag ook de mogelijkheid opnemen om ingrediënten weg te laten.

Brand
14 januari 2022

Te laat

Nee
12 januari 2022

Flauw , geen tomatensaus, artisjokken waren er na het bakken pas opgelegd. Ik heb wél betere gehad

Miarca Mulder
8 januari 2022

Bezorging was prima, uur na bestellen kwam het eten aan. Helaas was de pizza koud, droog en zat er water in de kruidenboter.

Bakker M
7 januari 2022

Helemaal goed

Marion
3 januari 2022

Was weer heerlijk

Sanne
1 januari 2021

Om 4 besteld voor levering voor 6 uur. Pizza’s kwamen na 2x telefonisch contact op te hebben genomen pas om 8 uur. Helaas waren de pizza’s koud en 1 pizza was verbrand. Telefonisch geprobeerd contact op te nemen maar niet bereikbaar. De smaak is wel goed. Erg zonde.

Dmitri
1 januari 2021

2 uur te laat. 3 koude pizza's en een verkeerde pizza. Niet echt fijn.

Robin
29 december 2021

Bezorgen duurde in plaats van 1 uur 1,5 uur. Pizza was wel goed, alleen miste ik de broodjes met kruidenboter die je normaal bij een calzone krijgt.

Lisa
24 december 2021

Amazing 🤩 thank you so much ❤️ Happy holidays 💕

Reitz
23 december 2021

Pizza's leken wel karton en waren koud. Bezorging was op tijd

PVZIJP
22 december 2021

Wel lekker snel, maar met de opmerkingen bij de bestelling NIETS gedaan. NiET minder kaas, NIET gesneden en NIET geen knoflook ( het leek wel dubbel knoflook ) nee, pizzadag of niet, zo hoort het NIET

Marcel Toering
19 december 2021

Heerlijke Pizza's en zeer correcte bezorging! Aanrader!

H. Plender
18 december 2021

Jammer dat de tagliatelle op was, eten smaakte goed

Astrid
18 december 2021

Zonder 10% korting boven de €50 en recht op een fles wijn. Na de korting op €48. Er bleef staan dat ik recht had op een fles wijn. Ook toen het gebracht was (ruim een half uur te laat), stond er op de bon dat er een fles wijn bij zou zitten. Zat er niet bij. Gebeld en er werd niet toegegeven dat ze fout zaten. Kwaliteit eten was goed. Nette bezorger.

Petra
15 december 2021

Pizza voor 18.00 uur besteld en kwam ook precies om 18.00 uur en pizza's altijd goede kwaliteit en warm

Renate
15 december 2021

Helaas was het niet wat we gewend zijn. De pizza calzone was met alles gevuld terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat beide pizza's zonder salami en paprika wouden. Het eruit halen was geen optie door de kaas die gesmolten was. De bezorger was op tijd, maar tijdens het bezorgen te hard over de drempels gereden, want er zat meer saus in de tas dan in het bakje. Natuurlijk konen we de vestiging telefonisch niet bereiken, want het is pizza korting dag en dan zijn ze niet bereikbaar. Ik hoop dat ze ons via een andere manier te gemoet gaan komen, want ze zijn nu in de vuilnisbak verdwenen en hebben we maar een patatje gebakken.

Thoram
15 december 2021

Lekker Eten

Jolanda
9 december 2021

Dit is de eerste x dat ik dit meemaakte, 2 van de 3 pizzas verbrand en uitgedroogd Donerschotel verbrande stukken vlees bij. En 1 bakje saus zat een te grote deksel op waardoor de broodjes in de knoflooksaus zwommen.

Brenda
8 december 2021

Voor 16:00 uur bestelling geplaatst voor 17:30. Weer te laat, dus ik bellen. Waren ze de hele bestelling vergeten. Ik heb de bestelling direct geannuleerd. Er waren al medicijnen ingenomen en om nog een half uur re wachten, niet dus. Dan komt er rond 20:30 een mail dat mijn bestelling onderweg is. Eh? Wat? Elke keer is er iets, meestal te late bezorging. Neem meer bezorgers aan of zorg bij een aantal bestellingen dat men niet meer voor dat tijdstip kunnen bestellen, 17:30 is vol. Ik ga op zoek naar een andere pizzeria, want hier gebeuren dingen net iets te vaak. Jammer.

MT
4 december 2021

Bezorging mag sneller, maar lekkere eten heeft het goed gemaakt. En nog bedankt voor de extra veel broodjes die we kregen voor het wat langer wachten. Aardig!

Sabina
3 december 2021

De beste pizza in Almere

Ed
13 november 2021

Lekker gegeten goed gevuld

Sandra Ruijter
11 november 2021

Hij was zo wie zo al te laat want had 1830 gezegd en kwam 1840 Merkte dat ook wel want me pizza was op sommige plekken beetje koud aan het worden heb liever een warme pizza

Dunja
11 november 2021

Heerlijke pizzaas, goed belegt en met superlekkere krokante bodem. Snelle bezorging. Enige minpuntje was dat ik had gevraagt om een gesneden pizza maar m niet gesneden ontving

Jack
11 november 2021
Diane
3 november 2021

Altijd goed

Lisa Gommans
3 november 2021

Freaking amazing 👌

Marry Hartman
31 oktober 2021

Om 17.47 uur bestel ik 2 pizza's, deze zouden om 18:50 bezorgd worden volgens de bevestiging die ik ontving. Om 19:20 had ik nog niets, toen ik belde zei de dame dat ze ermee bezig waren waarna ik nog eens een half uur moest wachten. Totaal 2 uur moeten wachten op 2 pizza's die vervolgens koud werden bezorgd. WAT EEN SCHANDE! En dan nog niet eens een excuus of wat dan ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

brand
27 oktober 2021

Vroeger kregen we broodjes en kruidendokter bij de Calzone, nu niet meer, verder erg lekker

Maaike Rietveld
24 oktober 2021

Uur na bestelling nog geen bezorging. Gebeld, zou minimaal half uur duren. Uiteindelijk maar zelf de bestelling opgehaald. Ik vind dat je wel mag verwachten dat je pizza binnen anderhalf uur bezorgd wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hans holts
22 oktober 2021

tijd tussen bestellen en afleveren is te lang...deze keer 1,5 uur

Diane
21 oktober 2021

Altijd goed

Rene
20 oktober 2021

Prima vandaag, snel bezorgd en goed te happen! Zo kennen we onze pizzeria weer!

Bob
17 oktober 2021

Heerlijke vega pizza's, ruim op tijd bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wals
17 oktober 2021

Lekkere pizza en binnen de tijd gebracht

Reinbergen
7 oktober 2021

Heb om 17.00 gebeld dat we het bestelde om 18.00 uur wilde hebben. Om 18.30 gebeld het kwam er aan, ja 18.50 is het bezorgd is wel veel te laat. De bestelde Calzone was ook niet de goede moest zijn de gewone maar kreeg er een die met gorgonzola wat ik niet lekker vindt. Dus een grootte misser.

Lisa
7 oktober 2021

Al jaren favoriet 👌

Bob
3 oktober 2021

Heerlijke pizza's, keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brenda
3 oktober 2021

Calzone shoarma met kaas :Kaas zat als 1 blok op 1 plek en de bovenkant was wat verbrand, randje was niet eetbaar. Erg jammer, was meestal is het beter.

Dirk
23 september 2021

De randen waren wat verbrand

Reitz
23 september 2021
Renate
22 september 2021

Was weer top zoals altijd

Buurman
19 september 2021

Top , snel geleverd en echte pizza

Monique
14 september 2021

Super snelle bezorging en heerlijk gegeten.

P yirci
12 september 2021

Het was heerlijk en zelfs vroeger bezorgd dan gepland

Tineke
10 september 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten

Tonny Huisman
8 september 2021

Weer heerlijk gegeten! En snel bezorgd.

Lisa
8 september 2021

Al jarenlang favoriet 👌

AM B
7 september 2021

De pasta was erg zout. Het ergste was dat na 5 kwartier wachten het “verkeerde”eten werd bezorgd. Daarna moest ik nog een uur wachten. Mij werd gevraagd de “verkeerde”pasta terug te sturen(((

Pasca
5 september 2021

Heerlijke pizza’s, perfect op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
4 september 2021

Een heerlijke pizza, goed in balans wat smaak betreft, niets dat overheerst, top

Bos
2 september 2021

Duidelijke site, duidelijke email met verwachte bezorgtijd, werd ook op tijd bezorgd door een hele vriendelijke jongen en lekkere pizza! Ook fijn dat je extra ingrediënten kunt toevoegen

Richard
1 september 2021

Pizza was snel koud en bezorger was ook niet echt vrolijk en vriendelijk maar de smaak was verder wel goed. Volgende keer beter

Renata
1 september 2021

prima verzorgd allemaal hoor

Reitz
30 augustus 2021

Super lekker,warm eten. Bestelling op tijd geleverd. We hadden alleen aangegeven met hoeveel geld we zouden betalen en de bezorger wist hier niet van en dacht dqt hij heel veel fooi kreeg. Oeps. Natuurlijk is dit netjes opgelost. We zijn vaste klant 🥰

Ronald
27 augustus 2021

Bezorgtijd was sneller dan aangegeven in de toegezonde E-mail. De bestelling klopt niet. Geen gratis fles wijn. De tiramisu bestond uit een klein bakje dat uit de vriezer kwam waar je toch 5.50 euro voor moest betalen. Als extra waren wel broodjes toegevoegd met een onsmakelijke kruidenboter. Pizza's waren ok maar niet heel bijzonder. Vorm van de pizza's waren wel zeer bijzonder ovaal in plaats van de gewoonlijke ronde vorm!.

Roos
13 augustus 2021

Zowel pasta als shoarma waren erg zout. Je proeft het vlees niet meer. Had lekker kunnen zijn. Salade was lekker vers

Brenda
12 augustus 2021

Alles heerlijk. De broodjes zijn altijd lekker maar nu waren ze nog warm. Heerlijk, en dan die kruidenboter! Anyhoe, ook de pizza's zijn tot het laatste kruimeltje opgegeten.

D
10 augustus 2021

Voor de lage prijs een zeer goed belegde pizza en snelle bezorging, bedankt!

Remco
7 augustus 2021

Heerlijk gegeten, pizza moest nog heel even in de oven, maar voor de rest top!

René Wind
15 juli 2021

Om 17:05 op 15jul21 bestelling geplaatst en betaald en na kleine 2 uur gaan bellen. Niet opgenomen. Naar de pizzeria gegaan, daar blijkt men vanaf vandaag op vakantie te zijn. Ook toen pas stond op de app dat bestellingen niet mogelijk waren. Maar ja, om 17:05 kon dat nog wel. Niet handig dus. Nu maar zien hoe ik het geld ( ruim 31 euro) weer terugkrijg. Nergens een Email adres te vinden.

A de Bruin
15 juli 2021

Voor het eerst hier besteld. Is gelijk de laatste keer. Gekozen voor 'zo spoedig mogelijke bezorging'. Pizza's kwamen bijna 2uur later. Eerst nog gebeld waar het bleef. Was fijner geweest als je over de status geïnformeerd zou worden, anders was ik liever zelf gaan halen ipv bezorging. Pizza's waren zwart aangebrand bij aflevering, ondanks dat wel goed van smaak. Maar het was het wachten en het geld niet waard. Ná aflevering kreeg ik overigens een statusupdate dat de pizza's over een uur bezorgd zouden worden!?!

Huigen
12 juli 2021
Freya
9 juli 2021

Eten smaakt lekker, mis wel wat Kruiden erop. Pasta was ook lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Bezorgtijd was wel behoorlijk lang voor een doordeweekse dag (70 min).

Eva de j́ong
4 juli 2021

Koud vreten gvd Ga vandaag geld. Terughalen

Brenda
2 juli 2021

De bovenkant van de Calzone shoarma was wat verbrand, erg jammer. De gewone pizza was goed. Broodje Döner is niet voor herhaling vatbaar maar dat is een kwestie van smaak. We houden het bij de pizza en shoarma.

Melvin
2 juli 2021
Koetsier
29 juni 2021

Prima pizza goed gevuld, lekker warm en geleverd en precies op tijd....

Gerhard
26 juni 2021

Prima pizza goed op smaak en op tijd

Rutger
23 juni 2021

De pizza was goed zoals altijd. Echter proefde wij geen gorgonzola op onze calzone. Dit was een domper na dat wij 2 uur op ons hadden gewacht. Uiteraard begrijp ik dat het druk is en dat is super fijn voor de horeca. Daarin tegen werd dit niet vermeld op de site en werden wij ook niet telefonisch op de hoogte gehouden. Nogmaals met de pizza was zeker niks mis

Boyd
22 juni 2021

2 1/2 moeten wachten op mijn pizza…

Kevin
21 juni 2021

Bijna 2 uur op de bestelling moeten wachten. De tagiatelle was overkookt en pizza was al bijna koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eijk
20 juni 2021
Suzan
18 juni 2021

Na een half uur wachten zelf maar even gebeld. De bezorger zou direct de pizza's komen bezorgen. Via een omweg van een half uur ofzo?!?! We hadden al geen trek meer. Wil je je pizza op tijd? Bestel dan maar voor anderhalf uur eerder. Het excuus: we hebben niet zo veel bezorgers. Onze tip: word eens wakker O Sole Mio en geef een realistische bezorgtijd aan! Dan kunnen mensen zelf bepalen of ze liever ergens anders wel op tijd willen bestellen :(

Truus Klaij
16 juni 2021

Was weer prima in orde en...... Super lekker!!!!

Brand
16 juni 2021
Ingrid
14 juni 2021

Pizza was warm, de kebabschotel koud met slappe patat. Salade zat er niet bij, maar werd later (zonder te vragen) door de bezorger alsnog bezorgd. Dat was wel netjes. Al met al heb ik van de pizza genoten en zegt mijn man 'nooit meer'

Imre Fabian
12 juni 2021

Prima kwaliteit, alleen mochten er wel wat meer toppings op.

Caroline
11 juni 2021

De lekkerste pizza.

Lisa
11 juni 2021

Beste pizza van Almere 👌 toen we hier kwamen wonen lang op zoek geweest naar een goede pizzeria, en na o solo mio willen we niks anders meer. Volgens mij al twintig jaar favoriet 💕

A. Noniem
8 juni 2021

Lekkere pizza's, super snel bezorgd. Goed warm. Ook de broodjes met knoflook boter zijn super. Ga zo door!

NV
7 juni 2021

De pizzas waren prima maar ze kwamen bijna 2 uur na het plaatsen van de bestelling. Ik zal hier niet nog een keer bestellen, omdat voor mij de lol er dan wel af is

Sabina
7 juni 2021
Peter van Zijp
2 juni 2021

Dit keer was het echt niet goed. We komen hier dacht ik al 20 jaar. Altijd lekker , verzorgd. Nu veel te lang wachten, ruim 1uur. Pizza koud, geen broodjes, geen knoflooksaus bij shoarma pizza. Jammer !

Patrick de Jong
31 mei 2021

Super lekker, en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debby
29 mei 2021

Erg lang gewacht, 1,5 uur.. Pizza bodem was erg klef en taai.

M.van Daalen
28 mei 2021

Regelmatig besteld altijd top en heerlijk de laatste x viel het tegen erg donkere korst pen niet zo lekker als anders , kan een x gebeuren .. Vandaag opnieuw een bestelling gedaan en helaas waren 3 van de 4 pizza's weer erg donker , Konden de randen niet opeten die waren echt verbrand en zwart . Helaas , het was altijd super maar gaan nu op zoek naar een ander restaurant .

CJ
20 mei 2021

Heerlijke pizza

Bob123
17 mei 2021

Prima pizza's, levering op tijd. Kan wat warmer, maar smaak heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Meinen
16 mei 2021

Heerlijke pizza’s, door de drukte ietsjes later bezorgd, maar werd daar keurig over geïnformeerd

G.kuiper
13 mei 2021

De merendeel van de saus zat ipv het bakje in het plastic zakje. De deksel zat er niet goed op.graag bij volgende bezorging hier extra opletten nu kon ik zo de saus weggooien. Verder had ik extra mosselen besteld die ik met een vergrootglas moest zoeken al met al erg jammer.

titzing
13 mei 2021

was heerlijk

Caroline
12 mei 2021

Heerlijke pizza. Bestel alleen maar pizza bij o sole mio

mitch
12 mei 2021

altijd 1 van de beste pizza’s in almere, echter deze keer na 2 uur nog niet geleverd en heb maar een broodje gemaakt en de bestelling geannuleerd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elijah
9 mei 2021

Lasanga saus was zuur van smaak pizza was taai en had geen smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Meinen
3 mei 2021

Bezorging op zich was prima, maar om 17.45 uur besteld en de bezorging was om 19.30 uur, dat vond ik wel wat lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

VT
2 mei 2021

Smaak, gebakken en gepofte aardappelen waren prima. Had gevraagd om saus apart te doen, vlees lag in saus helaas. Ossenhaas was te ver doorgebakken en daardoor droog, zonde van het vlees. Duurde ruim 5 kwartier voordat bestelling werd bezorgd.

Steenhagen
1 mei 2021

O solo mio had niet alles in huis, ze hebben netjes gebeld en bestelling is om gezet. Daarna duurde het erg lang tot de bestelling kwam. Bijna 2 uur. Eten was ook niet warm meer.

Kayleigh Metz
28 april 2021

De wachttijd was opnieuw, ontzettend lang. Daarnaast probeerde ik te bellen, maar kreeg steeds een in gesprek toon.

Langerak
27 april 2021

Het eten is heerlijk Het duurt wel vrij lang de bezorging En mis nu voor de tweede x de gratis wijn Vind ik jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René Wind
26 april 2021

2 1/2 uur na bestelling werd dan het eten bezorgd, we wonen op 250 meter van de pizzeria. Bezorger had bestelling op verkeerd adres bezorgd en daar hebben ze lekker gratis gegeten. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken, maar voorlopig laat ik OSoleMio niet meer thuisbezorgen. Er konden ook weinig excuses vanaf, maar goed. Corona is erger.

Karin Koetsier
26 april 2021

Heelijk ensnelbezorgd

Ti
21 april 2021

Bestelling was iets aan de late kant. 18:30uur ipv 18:00uur. De pizza’s waren niet zo warm, we hebben ze zelf nog even verder verwarmt in de oven. Ze smaakten verder prima. Iets te veel ui op de tonijn pizza naar onze maar dat is een kwestie van smaak. Verder geen aanmerkingen.

Yolan
21 april 2021

Half uurtje te laat maar was het wachten waard, lekkere pizza's Makkelijk online bestellen, vriendelijke bezorger

Justin
20 april 2021

Één keer nooit meer. Anderhalf uur gewacht op 2 koude pizza’s, waarvan er één niet juist was. Gebeld en de juiste pizza werd een half uur later bezorgd. Wel moest de verkeerde pizza mee retour worden genomen door de bezorger.. Professionaliteit en klantgerichtheid van de bezorger laat te wensen over. Onvriendelijk, praat niet en de tiramisu word op de straat naast de fiets gezet en vraagt je dan of dat bij de bestelling hoort. Wat een aanfluiting!

Brenda
18 april 2021

Rekening gehouden met lange wachttijd dus kon op normale tijd heerlijk eten.

Gerard
18 april 2021

Het eten is altijd goed geweest! Maar de bezorging was dramatisch. Bij de meeste bestellingen kwamen de maaltijden 45 minuten te laat. De laatste keer vroeg de bezorger n.b. ook nog naar fooi! Hebben we natuurlijk niet gegeven. Het bedrijf zelf telefonisch heel slecht bereikbaar. (Bezettoon) Kortom wij bestellen er niets meer. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf kan overleven in deze tijd!

Danielle
18 april 2021

Pizza shoarma gekregen IPV Calzone Shoarma en geen knoflooksaus erbij. Dat is een beetje jammer. Het was wel heel lekker.

Priscilla
15 april 2021

Heerlijk zoals altijd

Peter
10 april 2021

Prima pizza’s komen warm aan..

Daphne Zimmerman-Meinen
3 april 2021

Keurig op tijd 4 heerlijke pizza’s. Het was alleen jammer dat er op mijn tonijn pizza welgeteld 4 kleine olijfjes zaten. Niet te zout. Gewoon lekkere pizza’s! 👍🏼

Walrave
3 april 2021
Gabriëlla
2 april 2021

Had bezorgtijd aangeklikt van 18.45, rond 19.30 is de bestelling bezorgd. Helaas dus wat aan de late kant. Ook was de pizza koud. Bezorger was vriendelijk.

Yvonne
28 maart 2021
Brenda
27 maart 2021

17:50 besteld zou 18:55 bezorgt worden. Ruim een uur wachten, maar oké, zaterdagavond, druk. 19;15 maar even gebeld, en bij toeval, mijn 2 pizza's werden net ingepakt. Eindelijk na ruim anderhalf uur werd het bezorgt. Beetje uit onze hum zijn we gaan eten, en ja ... wel erg lekker.

Dennis
27 maart 2021

Na bestelling gebeld dat er geen bezorging mogelijk was. Zelf ophalen of geld terugstorten via een aparte opdracht. Zelf maar gaan halen. Maar geen compensatie voor reeds betaalde bezorgkosten. Eten koud voor ik thuis was. Jammer.

Wa
26 maart 2021

Er zat geen groente op de Döner en de Tiramisu was bevroren.

Solleveld
24 maart 2021

Alles was heerlijk

Groenhart
21 maart 2021

Lekker gegeten pizza en ossenhaas beide goed op smaak, half uurtje langer gewacht dan de afgesproken tijd maar het is weekend, was t wachten waard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
21 maart 2021

Prima, lekkere pizza e prachtig op tijd bezorgd.

Marianne
20 maart 2021

We hebben de bestelde pizza's nooit gekregen!! Geen bericht gehad. Telefoon werd niet opgenomen. Maar de pizza's zijn wel betaald. We bestellen vaker hier en het is altijd goed maar dit.... Waardeloos.

KOetsier
16 maart 2021

Ik had de Calzone pittig gehakt maar had voor mij pittiger gemogen...voor de rest heel tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Siertsema
13 maart 2021
Brand
13 maart 2021

Erg lekker, betaalbaar en op tijd gebracht

Beumer
13 maart 2021

Altijjd waren de bestellingen hoed. Maar nu je niet meer onder de 25 euro kan laten thuis bezorgen heb ik de bestelling moeten ophalen. Thuis was de pizza koud i.i.g. niet een temperatuur om te eten. Over gebeld en het antwoord was ja dat kan gebeuren als je zelf ophaalt. Vreemd genoeg heb ik wel vaker een pizza opgehaald en bij thuiskomst was deze warm tot heet. Ik vind het jammer dat mijn klacht niet serieus genomen werd. Dus deze keer weinig sterren

heuving
9 maart 2021

was zo flauw als wat en de saus was niet te eten dus gewoon slecht bij deze o solo mio en op de andere o solo mio is het gewoon goed .jammer

Thea H
4 maart 2021

zowel heerlijke, echte pizza's, als goede bezorging

Marion Langerak
27 februari 2021

De bezorging was erg laat is heel jammer wij vinden het eten van jullie erg lekker Ook de fles wijn zat er niet bij

Garabed
27 februari 2021

bestelling niet aangekomen 7:30 b3steld kreeg melding dat 8:30 wordt bezorgd en niets. gebeld niemand neemt op

HAM
22 februari 2021

Top, vlot, vers en lekker 😋

Henny Koetsier
22 februari 2021

Voor het eerst besteld... Wat een aanrader, keurig op tijd geleverd...super lekkere goed gevulde Calzone met kruidenboter en broodjes en gehaktsaus erbij....kortom dikke tien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
21 februari 2021

Bezorging was waardeloos zou om 19.35 gebracht worden (18.15uur besteld) was er om 19.55 nog niet . Zou onderweg zijn....was er om 20.20 nog niet weer gebeld kwam uiteindelijk 20.45 uur maar was helaas koud.Bezorger gaf aan eerst een aantal andere adressen bezorgd te hebben.Weer gebeld dat het eten koud was. Konden we nieuwe pizza krijgen deze kwam om half 10! Bleek dat we de eerste pizza terug moesten geven maar die hebben wij opgegeten omdat het zolaat was. Kortom uitermate ontevreden over de gang van zake ! Hier bestellen wij nooit meer!

Kees
20 februari 2021

Twwe uur is echt te lang als.je 1 uur zegt. Meer verwachtingsmanagement vooraf nodig. Geef de.mensen een keuze voorF of ze zolang willen wachten. Structureel probleem in de lockdown.

Corinne
17 februari 2021

Calzone gorgonzola: heerlijk!!

Marga
15 februari 2021

Heerlijke pasta met pesto besteld. Zacht, smeuig en romig zoals pasta pesto hoort te zijn. Wat groente of salade erbij en je hebt een fantastische maaltijd.

Peter
14 februari 2021

Was wederom weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam de Jong
13 februari 2021

Bezorger was 10 min later dan verwacht, bij de vraag of onze bestelling nog warm was, verzekerde hij mij dat alles nog goed warm was. Toen wij de pizza’s open maakten was 1 pizza gewoon echt koud en de andere lauw. Jammer want in het verleden was alles bij o solo mio altijd in orde. Jammer dat de bezorger niet wat eerlijker was. Wat voor hem sprak was, dat het behoorlijk glad was buiten.

Koning Kanjer
12 februari 2021

Prima gegeten en precies genoeg, nog lekker warm. Jammer dat we 75 minuten moesten wachten voor het er was, aan de andere kant hadden we een nette bezorger.

freesen
12 februari 2021

Kapsalon was erg lekker en top maar met mijn toelichting van "geen" champignons op de pizza was niet toegepast waardoor ik langer bezig was met vissen dan lekker eten. ik hoop dat ze dit een volgende keer zeker gaan lezen en "niet" op de pizza doen

Erika
10 februari 2021

Super snel bezorgd (ook ondanks het sneeuw). wat echt super fijn is! en de pizza's waren echt heerlijk! Echt een aanrader.

Lisa
4 februari 2021

Beste pizza's in Almere!!!

Stam
3 februari 2021

17.00 uur besteld, 18.25 uur bezorgd Duurde erg lang

Suzan
3 februari 2021

Op tijd en weer erg lekker

Hans
29 januari 2021

Erg smakelijk en op tjd

Merel
28 januari 2021

Ik ben vaste klant, dus ik wil nu niet een hele negatieve recensie schrijven, want over het algemeen ben ik heel tevreden. Deze recensie is ook zeker niet bedoelt om mensen ook niet afraden om bij jullie te bestellen! Maar ik vind dat je ook mag schrijven als je een keer niet te tevreden bent en dat was ik gisteren niet. De bestelling was 40 min later dan gepland, de pizza's waren koud, droog en weinig smaak. Nou is de planning vaak niet zo stipt, dan ben ik gewend, maar koude droge pizza's niet. Jammer!

E.
27 januari 2021

Weinig smaak. (Ondanks de vele ingrediënten). Slappe bodem. Niet voor herhaling (bezorgen) vatbaar. Wel wil ik nog wel een keer afhalen/ ter plekke eten in het voordeel van de twijfel. Slappe bodem kan ook door de reisafstand/ tijd komen.. levering was ruim 15min na het afgesproken aflevermoment. 75min na bestelling :/

Van Eijk
24 januari 2021
Ramona
23 januari 2021

Pizza was uur later geplande tijd. Geen communicatie. Half uur later gebeld en toen zeiden ze dat we de volgende waren. Nog half uur later was het dat de pizza mee ging met de eerste bezorgen. Dat heeft nog 12 minuten geduurd. Pizza minimaal belegd. Prijs kwaliteit is niet in balans.

Brinksma
23 januari 2021

Bijna een uur later dan aangegeven. De gratis fles lambrusco er niet bij. En de bodem van de margarita smaakte aangebrand/bitter. Niet wat ik gewend ben.

Quinty
18 januari 2021

Eten was koud en bezorging duurde heel lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.M.
14 januari 2021

Top pizza, snel bezorgd ook! We hadden 18:30 verwacht en het was er 18:28! Genieten op de woensdagavond.

Tara
6 januari 2021

Heerlijke pizza en mooi optijd geleverd!

Bax
6 januari 2021
Hans Hofman
2 januari 2020

De pizza is erg lekker. De bezorgtijd is veel te lang. Je moet minstens een kwartier optellen bij je bezorgtijd.

Harry van Veen
24 december 2020

2 uur gewacht voor mijn pizza

A.
24 december 2020

Kreeg na anderhalf uur een koude, superzoute pizza. Pizza weggeflikkerd en uiteindelijk dus alsnog een gebakken ei gegeten, had ik dat maar direct besloten, had me heel wat ergernis bespaard.

René
23 december 2020

Prima op afgesproken tijd afgeleverd en de 4 pizza's waren prima!

Manouk
22 december 2020

Super lekker, warm en tijdige bezorging!

van Elden
22 december 2020
Robert
20 december 2020

Pizza’s smaakten weer super goed. Dit is zoals een pizza hoort te zijn!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandy
17 december 2020

Besteld en betaald en niks meer gehoord. Geen eten dus. Telefonisch niet bereikbaar. Volgende dag gebeld: moet volgende week maar terugbellen als de baas er weer is. Dit is echt geen service!

Sanne
14 december 2020

Ik ben ontzettend teleurgesteld in o solo mio! Ik bestelde altijd bij de o solo mio, de reden daarvan is omdat het eten altijd goed was, altijd lekker, nooit koud en ze waren redelijk snel. Nu is het anders! Wij bestellen gister (zondags) om iets voor half 6 ons eten. De bezorgtijd stond om 1850, wat ik al vrij lang vind, maar goed wellicht was het druk. Maar als ons eten dan om 1905 komt vind ik op z'n minst dat het warm moet zijn!!! (wij wonen aan het einde van de straat bij o solo mio). Dus ik bestel niet meer bij o solo mio c.van eesterenplein en dat raad ik een ieder ander ook aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eijk
13 december 2020
Peter
13 december 2020

Mooi systeem, dat online bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chey
12 december 2020

Super snel en weer heel lekker!

Christian pot
10 december 2020

Geen sauzen en was koud. Weinig kaas en shoarma

Dennis
10 december 2020

1,5 uur gewacht op 2 pizza’s. 2 x gebeld waar het blijft ?? Toen gebeld dat ze de pizza’s konden houden . Jammer!!

Yolanda
9 december 2020

Online 3 pizza"s besteld, bezorgtijd aangegeven omdat ik weg moest die avond. Bestelling kwam ruim 3 kwartier te laat. 1 pizza was koud. Pizza"s zijn verder heerlijk dus zal er wel weer bestellen maar dan moet ik niet weg moeten.

Peter van Zijp
9 december 2020

lekker zoals altijd maar duurde nu wel erg lang, veel te lang. 1,5 uur !!

René Wind
9 december 2020

Bezorging was exact op gemelde tijd, dus daar zijn we zeer tevreden over. De bestelde pizza's waren heet, maar beetje te hard gegaan. Ook de samenstelling was beetje anders dan gewend. Op zich lekkere pizza, maar niet tóp.

Richard
9 december 2020

Mooi op tijd en weer lekker zoals altijd

angel den ambtman
3 december 2020

hij was super lekker echt genoten dankjewel en tot snel weer maar nu eerst even weer denken aan het lijntje haha

Suzan
30 november 2020

Wij gaan even niet meer bestellen. De pizza's zijn echt heel lekker, maar de bezorgtijd is waardeloos. We moesten zelf bellen om te vragen waar de pizza's bleven. Als excuus kregen we te horen dat er maar 2 bezorgers waren. Na bijna een uur extra wachttijd waren de pizza's er eindelijk. Pas gewoon de wachttijd aan in het systeem, dat scheelt een hele hoop frustratie bij de klant en dan is de keus aan de klant of ze 2,5 uur willen wachten op de pizza of niet.... Waardeloos!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
28 november 2020

Bestellen altijd onze pizza hier die vandaag waren niet goed zoals altijd en ik had aangeven in de opmerking voor extra knoflook saus nu kreeg ik er geen een . ook niet bereikbaar anders hadden jullie de pizzas terug mogen nemen . Niet lekker.

Jaap en Irene
19 november 2020

Erg goede Pizza en vriendelijke mensen.

Xxx
18 november 2020

Prima

Sturm
17 november 2020

De kapsalon was niet te eten. Veel te koud en de kebab veel te grote stukken. Nooit meer

Van eijk
15 november 2020
Lana
13 november 2020

Was lekker maar echt veel te zout, zowel pizza als canelloni

caro
12 november 2020

Lekker en op tijd

Anneke Amelsbeek
12 november 2020

Bestelling kwam half uur later dan afgesproken

Bauke
8 november 2020

Heerlijke pizza.

René Wind
7 november 2020

Tussen bestelling en levering zat 2 uur en 20 minuten! Uur na verwachte levermoment. Dit kan écht niet, en ik ben niet de enige vaste klant die dit overkomt. Jullie moet echt nadenken wat er fout gaat. Voorlopig bestellen wij niet meer bij jullie.

Veldwijk
4 november 2020

Spaghetti bolognese flauw en smakeloos! Bezorger had de saus voor de calzone om laten vallen! Niet voor herhaling vatbaar

Milou
30 oktober 2020

Ik heb ruim 1.5 uur gewacht op mijn pizza. Toen hij eindelijk werd bezorgd was hij koud. Heb hem zelf nog maar opgewarmd in de oven.

Amy
25 oktober 2020

De pizza’s waren lekker, maar of ze de wachttijd van bijna 2,5 uur waard waren betwijfel ik. Helaas waren ze telefonisch onbereikbaar om de bestelling verder af te stemmen of te annuleren. De bezorging was wel op de minuut nauwkeurig op het tijdstip die via de e-mail werd gecommuniceerd. Helaas ontbrak de gratis fles Lambrusco wel bij onze bestelling. Omdat we er zo lang op hebben gewacht - en we al lang blij waren dat het eten er eindelijk was - hebben we het maar gelaten voor wat het was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nina
24 oktober 2020

Was wel oke warm helaas op de helft van mij lasagne een haar gevonden. En voor op de vrijdag avond was de wacht tijd 1 uur. Bezorger was wel heel vriendelijk!

J.van Seventer
12 oktober 2020

DE pizza was niet al te warm en de bodem was karton!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman
10 oktober 2020

om 17 uur besteld om zsm bezorgd te krijgen. 18:25 uiteindelijk geleverd nadat er 18:15 gebeld is met de vraag waar de pizza bleef... is niet zoals we het gewend zijn, jammer. Pizza was ouderwets lekker , daarom blijven we klant en bestellen we geen domino of nyp

Linda
3 oktober 2020

Ik bestelde een calzone vegetariano zonder olijven. Er zaten 15 olijven in. Dit is al een keer eerder gebeurd. Heel vervelend.

Gerhard
2 oktober 2020

ik had de pizza o sole mio Maar het ei ontbrak op de pizza

Yvonne
29 september 2020

Smaak en vulling goed helaas was de calzone iets verbrand

Bob
27 september 2020

Altijd lekkere pizza en vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corinne
24 september 2020

Bezorging gisteren ging helaas mis. Jammer want ik bestel hier graag. Na overleg is de pizza vanavond bezorgd. Gelukkig want geen domino's of new york kan tegen jullie pizza op!

Yvon
23 september 2020

Ik had Om half 7 besteld. In de mail stond 19.45 bezorging wat ik al heel laat vond. Ik heb om 20.10 gebeld waar ons eten bleef. De reden was heel erg druk en als de bezorger terug was , werd ons Eten direct gebracht. Dit was om 20.35. Het eten was lauw/koud. Alsof het al lang klaar was, maar er geen bezorger was om het te brengen . Heel erg teleurstellend!

Peter van den Heuvel
20 september 2020

Jammer dat de beloofde fles lambrusco er niet bij zat. En 20 minuten later bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edelenbos
19 september 2020

In een woord geweldig pizza van een echte vakman die weet hoe een pizza moet smaken.

Samantha
12 september 2020

Het eten was echt heerlijk. Het duurde een uur voor het was gemaakt en bezorgd maar dat is het wachten waard. Alles is heel netjes verpakt, het eten was heet/warm en het was ook hartstikke lekker. Echt een aanrader!

de Gooijer
9 september 2020

Wederom heerlijk gegeten en genoten ! Ondanks de bezorger wat minder ervaring had, toch geweldige service! Zeer zeker weer tot de volgende keer!

yirci
2 september 2020
Yvonne
30 augustus 2020
Che
27 augustus 2020

Helaas duurde het anderhalf uur voor de pizza er was en was de pizza koud en taai. Normaal veel beter gewend!

Hugo
22 augustus 2020

Gewoon prima

Corinne
13 augustus 2020

Calzone met gorgonzola was weer erg lekker

Koperdraat
9 augustus 2020

Was weer heerlijk en op tijd

Gerard
6 augustus 2020

Snel bezorgd en ruim binnen de beloofde tijd. Goede prijs kwaliteit. Goed heet bezorgd. Pizza's mogen iets uitgebreider belegd worden alle smaken en dan ook natuurlijk iets duurder. Aandachtspunt: als je een fles wijn niet meer hebt dan ook niet beloven.

A. Moolhuizen
26 juli 2020

Bezorging wel half uur later dan afgesproken en wederom niet de beloofde fles wijn erbij

Chantal
24 juli 2020

Vast adres voor pizza bezorgen: altijd vers gemaakte bodem, verse ingrediënten en prima levering. Ik vind het 1 van de beste en lekkerste pizza’s in Almere!! Ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
23 juli 2020
Diane p
23 juli 2020

Altijd goed

Thea H.
19 juli 2020

Prima en goed op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heersink
15 juli 2020

Heet eten vonden wij dit keer helaas erg zout en minder smakelijk. Voorheen altijd goed. jammer zo'n misser

Alex
13 juli 2020

Gied belegd en mooie krokante bodem. Had wat meer smaak mogen hebben, alsof de tomatensaus vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meijer
8 juli 2020

Ik ben niet tevreden over de pizza's, ze waren koud en taai. Daarnaast hebben we 1,5 uur moeten wachten. Ik zal niet meer bestellen bij O Sole Mio omdat we in het verleden ook slechte ervaringen hebben gehad. Maar ik wilde het weer eens proberen, maar helaas!

Maarten Dijkshoorn
8 juli 2020

Uitstekend eten wat zeer snel bezorgd werd.

Arjan
6 juli 2020

Ik heb anderhalf uur moeten wachten op de bestelling. Een half uur langer dan de inschatting na de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manouk
3 juli 2020

Bezorging was ruim op tijd, goed warm en weer erg lekker!

Thea H.
1 juli 2020

Top, zowel de pizza's als de bezorging en precies op tijd! Zelfs met een opmerking op het bestelformulier wordt rekening gehouden. Aanrader als je een 'echte' pizza wilt.

Yvonne
1 juli 2020

Keurig verzorgd en keurig op tijd bezorgd

Gwen
28 juni 2020

2 wks ago i suffered massive stomach aches from the pizza ordered here, i only ordered pizza for my son this time. Now he's had a day in hell. Been ordering here for years, but not for us anymore. Damn shame. Delivery took 90min (on a weekday).

Bob
27 juni 2020

Was heerlijk en keurig op tijd.